Aktualny skład Zarządu

Łukasz Michalski – prezes
Anna Piątek – wiceprezes
Magdalena Kuterasińska- sekretarz
Edyta Murzynowska-Rogala – skarbnik
Monika Grzybek – członek zarządu
Magdalena Sienkiewicz – członek zarządu

Komitet Założycielski


Marzanna Robak
Leszek Kotulski
Grzegorz Kącki
Bożena Kaczor
Zbigniew Hupa
Maksymilian Stępień
Małgorzata Ociepa

Rada Fundacji


Marzanna Robak
Leszek Kotulski
Grzegorz Kącki
Zbigniew Hupa
Maksymilian Stępień
Małgorzata Ociepa

Zarząd Fundacji


Bożena Kaczor – prezes
Anna Piątek – wiceprezes
Magdalena Kuterasińska- sekretarz
Edyta Murzynowska-Rogala – skarbnik
Monika Grzybek – członek zarządu
Magdalena Sienkiewicz – członek zarządu

Komisja Rewizyjna


Artur Sakwa – przewodniczący
Robert Sawicki – wiceprzewodniczący

Uzyskaliśmy status OPP

Fundacji, 27 listopada 2013r., Sąd Rejonowy w Kielcach, X Wydział Krajowego Rejestru Sądowego nadał status organizacji pożytku publicznego. Sąd zdecydował, że spełniamy wszystkie wymagane warunki, które są ustawowo stawiane organizacji ubiegającej się o status OPP.

Status OPP to przywileje dla Fundacji ale też i dodatkowe obowiązki

Nadal mamy spełniać warunki, jakie były nam postawione na etapie ubiegania się o status OPP oraz stosować się też do innych przepisów obowiązujących stowarzyszenia i fundacje, które nie mają statusu OPP.
Nasze sprawozdania finansowe i merytoryczne składać będziemy w formie elektronicznej do Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. A w formie papierowej, do organu sprawującego nadzór nad fundacją czyli do Ministra do spraw Oświaty i Wychowania, oraz do Urzędu Skarbowego we Włoszczowie. Jak również, nadal wypełniać będziemy ustawowy obowiązek przekazywania danych statystycznych do Głównego Urzędu Statystycznego.

Jakie więc otrzymaliśmy przywileje?

  • prawo do otrzymywania 1% podatku dochodowego odprowadzanego przez osoby prywatne
  • zwolnienie z podatku dochodowego, podatku od nieruchomości, opłat skarbowych, podatku od czynności cywilnoprawnych, opłat sądowych, podatku VAT od żywności przekazanej przez jej producenta, a także przy sprzedaży towarów nieobjętych podatkiem akcyzowym oraz takich, które organizacja dostała jako darowiznę rzeczową podczas zbiórki publicznej lub zakupiła za pieniądze zebrane podczas zbiórki publicznej (w zakresie prowadzonej działalności pożytku publicznego)
  • prawo do użytkowania państwowych lub samorządowych nieruchomości na preferencyjnych warunkach
  • możliwość angażowania do zbiórek publicznych małoletnich wolontariuszy
  • prawo do nieodpłatnego informowania przez radio i telewizję publiczną o działalności.

Jesteśmy w KRS!

Fundacja została zarejestrowana 30 listopada 2009r. w Sądzie Rejonowym w Kielcach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego. Nadano nam numer KRS: 0000343284

Wielki sukces.

Mamy już Zarząd

Drugie oficjalne spotkanie Fundatorów poświęcone było wyborowi osób, które będą uprawnione do reprezentowania fundacji, oraz osób, które będą sprawować nadzór nad statutową działalnością zarządu.

Wybory Rady Fundacji

Dzisiaj Komitet Założycielski wyłonił ze swego grona Radę Fundacji. Podjął tym samym swoją pierwszą uchwałę.

Ludzie wielkiego serca i czynu

To zakończenie roku szkolnego 2008/2009 jest też początkiem; nie, nie tylko wakacji. Jest początkiem działania skonkretyzowanej grupy ludzi chcących wspierać nasze liceum. W tym celu zdecydowali się utworzyć fundację. Przyjdzie jeszcze poczekać na jej formalną rejestrację, stąd głównym tematem dzisiejszego spotkania były ustalenia prawne.

Dziękujemy prawnikowi p. Adamowi Nowakowi, iż podjął się reprezentować Nas w Sądzie Rejonowym w Kielcach i prowadzić całą dokumentację prawną.

A pod tym linkiem niżej, można przeczytać nazwiska darczyńców, szlachetnych ludzi, którzy postanowili utworzyć fundację.

 

Fundacja I Liceum im. gen. Władyslawa Sikorskiego we Włoszczowie
Numer KRS: 0000343284   NIP: 6090054214    REGON: 260349528